vrijdag 25 september 2020

AAV over toekomst zelfstandigheid afdeling

Op dinsdag 6 oktober aanstaande zal de Algemene Afdelingsvergadering (AAV) van D66 Noordenveld plaatsvinden. De vergadering begint om 20.00 uur in Grand Café Hotel Karsten, Brink 6 te Norg.

Tijdens deze AAV zal onder andere worden gesproken over de toekomst van onze afdeling en een samenwerking met andere afdelingen in Noord-Drenthe. In verband met de kleine actieve kern van onze afdeling is de realiteit dat onze afdeling niet toekomstbestendig kan worden bestuurd. Dit is een probleem dat niet alleen bij D66 Noordenveld speelt, maar ook bij andere afdelingen in Noord-Drenthe. In de vergadering zullen verschillende plus- en minpunten worden besproken. Na afloop van deze gedachtewisseling, zal er om een principe-uitspraak over de fusie met andere afdelingen worden gevraagd. Een stemming over dit uitgewerkte plan zal in een latere vergadering plaatsvinden.

Uw inbreng is voor ons belangrijk, mocht u verhinderd zijn tijdens de komende AAV kunt u ook uw visie over de samenwerking per e-mail of telefonisch kenbaar maken. Per e-mail kan dit naar D66Noordenveld@gmail.com. Telefonisch ben ik het beste te bereiken op het nummer 06-57533347.

De vergaderlocatie voldoet aan de door de overheid gestelde eisen in verband met de coronamaatregelen. Om de minimale afstand van 1,5 meter te kunnen garanderen is het nodig dat u zich aanmeldt voor de vergadering. Dit is mogelijk tot en met 5 oktober op bovenstaande